הוראת קבע לאוטובוס כבר עשיתם?

מנדי אושר No Comments on הוראת קבע לאוטובוס כבר עשיתם?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את עידן הכרטיסיות והנקובים בוודאי חלקכם הגדול זוכר, את פיסת הנייר שהיינו מקבלים מהנהג בנסיעה חד פעמית ומחויבים לשומרה ע"מ להראות למבקר לא נשכח. אך מתברר שהעידן הדיגיטלי של כרטיסי הרב-קו רק בראשיתו ויש ותכניות חדשות להמשך הדרך: בקרוב יוכלו הנוסעים באוטובוסים וברכבות לשלם על הנסיעות באמצעות הוראת קבע, כך מתפרסם הבוקר על פי התכנית חדשה של הרשות לתחבורה ציבורית שעומלת על פיתוח חשבון תחבורה ציבורית ללא ארנק.

כבר היום ברוב מוחלט של חברות האוטובוסים, ברכבות וברכבת הקלה ניתן להשתמש ברב-קו כארנק, להטעינו ולשלם בו, אך ע"פ היזמה המתוכננת, כל נוסע יוכל לאשר הרשאה חד־פעמית, כאשר בסוף החודש ייגבה התשלום מכרטיס האשראי או מחשבון הבנק שלו על בסיס הנסיעות שצרך.

במסגרת חשבון התחבורה הציבורית, יתאפשר לשלם בהוראת קבע על המנויים השונים, כמו מנוי חודשי או מנוי סטודנט. ההנחות המקובלות כיום על המנויים השונים יישמרו בשירות החדש. הסליקה תתבצע דרך בנק הדואר או דרך אחד הבנקים האחרים. כדי לפתוח חשבון בפעם הראשונה, הנוסע יצטרך כנראה להגיע לאחד הסניפים, ולאחר מכן יוכל לחדש את המנוי באופן מקוון. לכל נוסע ייפתח עמוד אישי מאובטח באינטרנט, שבו יוכל לנהל את התשלומים ולצפות בהיסטוריית הנסיעות שלו, בפילוחים של זמנים, יעדים, מפעילי תחבורה ציבורית, קווים ועוד.

השרות הזה ודאי יקל על אותו אחד ששכח להטעין את הרב-קו ונמצא ללא מזומן ולאמא שמוטרדת בשולחה את בנה לאוטובוס וצריכה לציידו בתשלום עבור הנסיעה,כאשר כל מה שצריך לעשות זה לחבר את הכרטיס לחשבון.



0 תגובות